متر

مجله تخصصی ریاضی

متر

مجله تخصصی ریاضی

عدد پی در دنیای موسیقی!

شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۷، ۰۸:۲۶ ب.ظ
رابطه جالب عدد پی با موسیقی و چند دانستنی جذاب دیگر درباره این عدد... . برای تماشای فیلم، اینجا کلیک کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۱
metr mag

نظرات  (۷)

به نظرم خود آهنگ بد بود اما توضیحات بسیار جذاب و آموزنده بود.
مطمعنن ترجمه متن این آهنگ خیلی سخت بوده
۳۰ فروردين ۹۸ ، ۱۳:۴۹ آرین به جواد
متاسفانه سر مسئول فیلم فیلم ها(خودم) شلوغ هست و در اولین فذ
رصت باز هم از این نوع فیلم ها منتشر می کنیم
فیلم بدرد نخور و بدون جذابیت بود.
پاسخ:
خلایق هر چه لایق جناب آقای علیمرادی:) ضمنا خواهشمندیم برای سخنان گهربار خود دلیل بیاورید.
لطفا از این نوع فیلم ها بیشتر بگذارید
من تازه این فیلم را دیدم و به نظر من فیلم جذابی است
پاسخ:
خیلی ممنون.
فیلم جذاب و خیلی خوبی بود خواهش می کنم از این نوع فیلم ها بیشتر بگذارید.با تشکر
پاسخ:
چشم.
۱۱ اسفند ۹۷ ، ۲۱:۰۲ خنداندن افراد
خنداندن افراد موجب فراموشی مشکلاتشان می شود. چه انسان نیکوکاری ست آن کس که فراموشی را به دیگران هدیه می دهد.
پاسخ:
البته این نکته را هم در نظر بگیرید که فراموشی دائمی انسان را به نابودی می کشاند؛ ولی این را قبول دارم که خنده و طنز از واجبات زندگی است و ما سعی می کنیم آن را در مجله بگنجانیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی